Pages

Friday, January 23, 2009

Sampai Rumah Jua...

Assalamualaikum....

Alhamdulillah.... sampai jugak aku kat umah ni... fuh, agak lama aku x blk umah.. dlm 3 mggu aku x blk... maybe bg org len sekejap... tp bg aku agak lama jugakla.... maybe aku ni anak manja... huhu... x kesah la apepon... kekadang aku rasa duk kat umah best sgt... kekadang aku rasa duk ostel pon best gak... ntahla.. tu yg agak keliru... td aku ada baca paper.. they always wrote about when dato' siti will getting divorced?? uh... napela nk mendoakan kejatuhan rumah tangga org??? tu yg aku pelik... yang mawi kawin sampai 3 4 kali x de org pon nk kesah... lantak die la hidup die.. mmg org Malaysia suke jaga tepi kain org.... berbalik pd citer aku td... aku kat umah ni... member aku tgh tepon td... safwan namanye... gelap.. tp baik sgt... die citer la yg die rndu sgt kat kitorg yg dh lma meninggalkan bumi kkb tu... kkb... apa lg yg aku hutang kat kkb??? kekadang aku rasa sgt dekat kat sana... kekadang aku rasa mcm nk jauhkan diri dr diorg... ntah... keliru lagi... kita balik semula ke uia... rndu lak aku kat aizan, wawan, zaer, pian, azuwan, sham, asyraf yg ske kejut aku subuh, aiman, farid, n ramai lgla... x dpt aku ckp semua.. klo x de tu jgn kecik ati k... 'family' pon aku rndu gak... ina, mai n majdah.... wah, rndu kat sume... bru blk umah beberapa ari... ni nk citer ckit ni... pasal kehidupan di uia.. pd awalnye agakla janggal... maklumla ble sume cerdik pandai digabungkan dlm satu tmpt.... emm.. lama2 aku realize yg bdk skola biasa sometimes better than religious school... sbb aku5 thn duduk dlm skola agama.. so... aku ingt org luar tu mcm kurang ckit la dr dak skola agama ni.. tp aku silap.. perangai seseorg bkn ditentukan oleh sekolah... diri sendiri yg mencorakkan peribadi... fuh.. post kali ni x la panjang.. just aku ada masa lebih je nk wat bnde ni.. to farid.. jgn tension.. ko mmg wat blog utk lepaskan perasaan.. huhu.. aku tau ko tension.. relax k.. aku tau farid akan baca post ni...

k... berjumpa di post yg lain...

wassalam....



More GOODLUCK graphics


More GOODLUCK graphics

No comments:

Post a Comment