Pages

Thursday, January 29, 2009

ITL.. Kisah Farid ...Perut Aisaimuddin.... & Madame Dalina.....

Assalamualaikum...

hahaha... bertemu di dalam post seterusnye.. guys... arini aku ada beberapa briter gembira tau... best gak la citer ni.. waktu aku taip ni aku nye presiden computer club aku ni tgh bgtau yg beberapa program akan datang terpaksa diTUNDA!!!!!!!! hahahaha... siannye... huhu... tp trip pegi penang jadi... huhu... aku nk pg melaha ke sana... wah.. rm70 x masuk makan... hua... agak mahal.. tp x kesah.. janji aku melaha... emm.. Farid arini mmg sgt MELETOP... statement die mmmg MELAMPAU!!! wah!! tp x leh citer kat sini... nnt farid marah.. klo korang perasan farid dh tutup blog die sementara waktu... huhu.. nk tau lbh lanjut jumpe la aku... huhu.. seterusnye PERUT AISAMUDDIN.. smlm dak brunei tu sakit perut.. n then sapula tiger balm kat perut die.. esoknye memerah la mcm kene alergi.. bpk r.. kesian gler... mmg kesian ... tp nk wat camne.. aku dh suruh die g klinik.. tp blom pg lagi.. sbb die tu degil... hahahha.. next is MADAME DALINA... mdm dalina arini pon sgt BEST... arini patutnye ada debate kat kelas... tapi telah DISIALKAN OLEH SI SETAN KELAS AKU TU... korang ingt x sape??? biar aku mention blk.. F*****L H****M.... ingt x post sebelom ni.. die debate td ala ala pembaca berita yg kene buang keje gara gara bosan yg mendiva... korg bayangkan la.. dgn bacaan die yg poyo tu.. siap perli aku dgn berkata "HE IS ALREADY A DEBATOR"... huh... aku dgn lajunye melaser.."THATS WHY I'M DESERVED THAT PARICULAR TITLE!!! NOT LIKE 'SOME' PEOPLE THAT JUST SPEAK UNTIL OUR MEMBER SLEEP!!!!" mmg PANAS statement aku tuh... haha.. padan muke,.. biar die mampos... mdm dalina pon dgn dedikasinye menghamburkan hinaan yg maha aib la utk die.. aku n my family apa lagi.. KETAWALA!!!!!!!! HAHAHAHAHHA... huhu... tu jela utk post kali ni.. aku nk fokus pada meeting ni.. nnt marah lak presiden aku ni... tata..

wassalam.....

More GREETING graphics

More SMILE graphics

No comments:

Post a Comment