Pages

Wednesday, April 22, 2009

Transformasi?????

Assalamualaikum....

salam semuanya...

tajuk pada hari ini adalah...


TRA
NSFORMASI???

tajuk pada hari sangatla KONTROVERSI...

PANAS...

HANGAT...

MELETOP...

sape yg baca n terasa pasti
SENTAP...

korang pasti tertanya tanya nape aku gunakan tagline
AF7 ni...

hmmm.... ala ala principal
TIARA JACQUELINA PLAK....


TRANSFORMASI dipetik daripada perkataan english iaitu TRANSFORMATION... maksud bagi kalimah ini adalah PERUBAHAN.. tetapi maknanye terlalu umum.. kite pon x pasti sama ada maknanye adalah perubahan kearah kebaikan atau keburukan...

hmm...

ceritanya bermula begini...

classmate aku yg diberi nama MUHAMMAD FARID B ARIFFIN.. pada hari ini telah mengejutkan SEGENAP MAYA apabila beliau telah melakukan TRANSFORMASI SECARA TOTAL DAN BERJEMAAH terhadap penampilannya...

beliau ibarat DATUK SITI NURHALIZA yg mempertahankan prinsip dan pendiriannye daripada mengikuti fesyen yg ntah pape.. kekal KESOPANAN DAN KESANTUNANNYA hingga kini...

Photobucket

wah.. cantik n meletoooopppp...

tapi bukan DATUK SITI yg aku nk cite skrg...aku nk fokus kepada farid skrg...

farid dulu imejnya seperti ini... sangat sopan..

MEMAKAI JUBAH LABUH...

BAJU BESAR TAHAP GABAN...

SUSAH SGT NK PAKAI BAJU KEMEJA BERTALI LEHER...

FESYEN RAMBUT YG SAMA HARI HARI...


Photobucket


DULU...

namun apa jadi HARI INI????


beginilah...


Photobucket


itu dari jauh...

ada yg aku zoom ckit....


Photobucket


ha.. apa komen korang???

ok x???

aku rasa farid sangat sesuai dgn imej yg baru ni...

baru la bleh panggil LAW STUDENTS...

klo x aku tgk dari jauh cam IRK STUDENTS...

hmmm...

farid masih COMEL....

kesimpulannya adalah...

TRANSFORMASI INI TELAH BERJAYA MENJADIKAN FARID LEBIH TRENDY DAN MELETOP...

sume dak pompuan klas aku TERKESIMA DAN TERUJA dengan TRANSFORMASI yg telah farid lakukan ini...

TAHNIAH aku ucapkan kepada farid...

keep on that style k...


p/s: farid jgn marah aku....



wassalam.....

No comments:

Post a Comment