Pages

Monday, April 20, 2009

Welcome Back!!!!!

Assalamualaikum semuanya....

rasanye dh lamaaaaaaaaaaaaaaaa sgt x wat post baru... maafla ye... maklumla... aku bru pindah bilik... n short sem ni sgt menekankan hidup aku ni... Insya Allah lps ni aku akan kembali aktif memberi perkembangan semasa iium nilai ni...

first n foremost...

aku nk share ngn korang ttg kelas arab aku yg totalnye sebanyak 32 JAM!!! seminggu!!! bayangkan... korang rasa la.. pagi n petang jumpe guru yg sama.. bilik aku pon best.. dptla beberapa roommates yg bru.. baik2 belaka.. tp ada lg yg CELAKA!!!! hush... dah2.. astaghfirullah.. bykkkan istighfar... aku kali ni sekelas ngn pian, sham, aizan, ammar, farid n hidir.. diorg ni ok je.. x de masalah.. nmpk nye ni sem ke 3 aku sama klas ngn aizan.. hopefully aku sama klas ngn die smpai main camp... huhu...

sekarang adalah masa utk perkenalkan classmate aku...

YANG PERTAMA.. MUHAMMAD AISAMUDDIN B HJ ZAWAWI...

aisam ni sbnrnye bkn org malaysia.. dtgnye dr BRUNEI DARUSSALAM.. melets weh.. hmm.. kpd awek2 kat luar tuh... dipersilakan mengorat mamat nih.. sbb die ni still single... hahaha...

Photobucket

YANG KEDUA.. ABDULLAH AMMAR B KAMAL...

ammar ni plak dak irk... die ni so far ok.. cume sumtimes agak menjengkelkan.. farid amat bengang dgn die ni... hahaha.. dlu.. bkn skrg... de ok.. oooppppssss.. die dh berpunya.. hahahha..


Photobucket
YANG KETIGA... MOHAMD HIDIR B BAHARUDDIN...

hidir ni kira pangkat abang la kat kitorang.. sbb umur die sama ngn akak aku.. pon ok... xde mslh la..

Photobucket


YANG KEEMPAT.. SOFFIAN B HASHNUDDIN....

pian.. roommate aku.. wah.. melets jantan ni.. cube tgk pics die.. sungguh x leh blah.. mcm model sambilan dr siam.. PANAS!!! hahaha...

Photobucket

yg selebinnya aku dh siarkan iaitu aizan n farid...

Oh ya...

lupe lak lecturer aku...

ust AZLAN B SAIFUL BAHAROM....

promote ckit... mantap n meletop sgt ust nih...

hehhee...

ni la pic die...

Photobucket



hmm... tu je dr aku utk arini... x byk pon... hope happy slalu k...

aku nk korg gelak ketawa ngn JIHAN RAJA LAWAK 3... enjoy k...


No comments:

Post a Comment