Pages

Wednesday, April 13, 2011

WAJAH BARU.....Setahun IIUM Gombak...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Hallluuu semua...

lamanya x mengisi masa lapang dengan menulis aka menaip disini.... rinndduuu rasanya nk luahkan perasaan kat sini... bole ke??? bole??? hahha.. mestilah boleh... freedom of speech...article brape fed consti aku x hengat... kepada yg hengat tu tahniah la ye.. moga2 dapat A consti sem dpn...

btw.. 2 tahun menyepi dari menulis bukannya apa... I'M BUSY.. buat apa?? buat karipap dihujung jalan... hahahha... aku nk tulis panjang2 kali ni... sebelum kita go on with my story... i wanna share 1 song ya....






Closer by Shawn McDonald

lagu ni actually x la famos amos gaban mcm lagu Born This Way by Lady GaGa tuh..






but i think there is a difference in this song.. liriknya simple... lagu ni first dengar masa episod 7 season 2 Drop Dead Diva



sangat menyentuh hati la... okay.. stop pasal bnde2 jiwang nih... kite terus g citer d gombak...

GOMBAK.....(ape yang hado di sini?)



sebelum masuk gombak excitednye mcm hape je... bak kata org.. duk gombak la baru rasa mcm duk kat universiti... x la mcm duk kat nilai... dsar RUMAH KEDAI... okay.. aku x kata pape.. aku diam saje... ~~~

tapi hakikatnya .... Tuhan saja yg tahu... betapa aku merindui Nilai...

However.. org selalu kata... dalam setandan PISANG X SEMUANYA BUSUK...kannn...???? betul tak???



jadi duk kat gombak pun ade gak manisnya... banyakla Manisnya.. huhu~~ cuma bile tyme exam... tension akan jadi lain macam.. sbb apa?? sbb STUDY LAST MINUTES... padanlah muka...

dan sekrg cuti pun menjelang... duduk kat rumah la... duduk saje mmg buat cagu je la.. duit pun tarak... so kene la keje... so dgn sukacitanya aku umumkan... aku arini pun da start keje... keje apa?? rasanya semua tahu... hahahha....

penattt sgt arini... da la angkat brg dr tingkat 4 lapan kali.. balik2 terus check in keje... n skrg GEGEH ni duk dpn laptop... hahha...

setakat tu je kot... utk kali ni... jumpa di post akan dtg.....


p/s : hidup ni kadang2 tak adil... tp nk wat camne.. semua ada HIKMAH disebaliknya... keep that smile k...!





senyum.. x perlu kata apa2...=)

No comments:

Post a Comment