Pages

Saturday, January 31, 2009

Assignment Arab... Presentation & Assignment BTQ....

Assalamualaikum....

seperti biasa coretan yg x seberapa ni korg akan baca.... aku nk share ckit pasal mlm td... smlm aku lepak ngn apam dok kat tangga.. teman dye tgk frenster... aku pon tgkla frenster aku skali... tetiba ada new friend request..... aku tgkla.. mcm kenal je pompuan ni... aku amati ckit... pastu alangkah terkejutnye aku... kawan aku yg paling baik skali kat skola dlu add aku.. suke sgt!!!.. aku apa lg.. trus kol die la.. tp malangnye.. x dpt.. tp aku x mengalah... aku tepon aina... n then dpt no tepon member aku ni.. trus la kol... ble ckp ngn die.. die pon ingt lg sore aku ni.. happy gle aku.. aku apa lg.. bergayut la... tanya khabar n so on so far.. member aku tu skrg kat matrik kedah... jauhla ngn aku yg kat nilai ni.. tu la kwn aku yg sgt2 baik.. susah nk cari kwn camtu tau.. ni ha gmbr die... korg tgkla...



ha.. cantik x... suke sgt.. org kata kawan baik tu lg best dr kapel... sbb ble ngn kawan baek kite bebas wat apa saje tanpa rasa takut.. klo kapel tu kne cover macho la n mcm2 lg... hrmm.. abis cite pasal kawan aku tuh... citer arini lak.. ari ahad... cam biasa aku bgn nk dkt kol 11... cuti la katakan.. bgn je aku trus turun bwh n beli mknnn la.. n then aku kol abg hidir sbb nk wat keje arab.. set.. lps zohor aku pg... aku skrg ni dh siap dh utk presentation group arab...tggl part abg hidir je lg.. klo die dtg aku nk suruh die siapkan.. aku masuk je kat library... aku pilihla buku utk aku wat assignment... memula aku nk wat tajuh mamnu' mina sarfi... tp disebabkan die tjuk sorof kan... so buku2 nye payahla sikit nk cari.. n then aku tkr tjuk hal.. bdk laki xde lg yg wat tjuk hal ni.. so aku watla.. 5 buku.. fuh tebalnye mmg mantap.. tp nk wat camne.. kne wat.. klo x nnt x dpt markah... ni ha gmbr bukunye... nk share ngn korg ni...

Photobucket

ermm.. nk start wat arab arini... 5 buku yg aku amik tu aku wat eviden la... assignmnet ni nk kne antar sblm 20 februari.. arini dh 1 februari.. aku ada lg kurang 2 mggu utk siapkan bnde ni.. stlh ditolak cuti n waktu tdo... erm.. pergi pula ke assignmnent btq... aiman ariff x blk lg dr astar.. lps die blk brula start wat btq.. sbb lg 2 group je lg... ermm.. tu jela post utk arini.. aku nk g sambung wat assignment arab nih.. tata... jumpe lg...

wassalam...

No comments:

Post a Comment