Pages

Tuesday, January 27, 2009

Hari Yang Best Tapi Ada Sial Sikit

Assalamualaikum...

jumpa lagi dlm post yg seterusnye... wah.. agak lama x wat post sbb aku pg bercuti kat port dickson... hahaha.. melaha.. tp ngn family... agak alim sikit... hahaha.. aku nk bg gmbr cikt...



ha.. cantik x???? huhu.. aku tido kat situ la...
hari ini... mmg sangat pepet... pagi2 aku diceriakn dgn suara aizan yang memecah alam tu... huhu.. die blk kul 2.30 pg td.. pastu aku pgla klas kul 8.. n then dinie tepon... die kate klas batal.. tp arini aku x marah la.. sbb die ada gak effort nk bgtau aku... tp yg setannye.. mmg aku bengang... class representative aku.. nama die F*****L H***M... MMG SETAN.. Dinie bgtau aku.. die tgh bersiap kan.. nk pg klas dh.. pastu si setan bleh tgk si dinie tu bersiap n bile bdk tu dh siap bru die bgtau klas batal.. SETAN X????? mmg sial.. aku anggap muke die camni tau...



huh.. geram aku.. bru puas ati aku.. korang klo nk berkenalan ngn die.. baik lupekan.. mmg setan.. anyway tu jela kesialan aku arini.. selebihnye aku sgt happy sbb dpt jumpe wawan, aizan, farid, zaer, pian.. azuwan je blom blk lg.. lps tu aku nmpk babi gemok bilik aku tu trus je aku nk muntah.. uwekkkk... dhla tuje... nk membute ni.. tatataa... klo si setan tu baca jgn marah... ni cume luahan rasa je.. nk marah marah la.. ingat aku heran ngn ko.. hahahahha..
bye..

wassalam...

No comments:

Post a Comment