Pages

Thursday, January 22, 2009

Cuti Raya Cina, ITL, Arab dan .....

Assalamualaikum....

Berjumpa lagi dalam post yg seterusnya.... selamat tahun baru cina aku ucapkan utk semua kaum cina di Malaysia walau dimana saja berada... arini aku blk umah... sempena raya cina la... nnt dlm pukul 6 ayah akan amik aku kat ostel... dh lama sbnrnye x naik ktm blk umah... tp naik ktm kan penat... ala ala merangkak je... dh la lambat, panas n penat lak tu... smlm dpt mrkh itl... Alhamdulillah... sebaik lulus.... arab pon aku dpt ok gak... walaupon x setinggi farid ngn aizan... at least aku bersyukur la... kerana arab aku kat uia ni dikira agak mantapla jugak... hehehe poyo jek... masa aku tulis post ni aku kat library.... tgh wat keje arab ngn farid ngn aizan... afiq n abg hidir x dtg lak... so terpaksala kitorg wat keje ni satu team je... rasa malas tu sgt byk time ni... aku bru je siap pendahuluan... klo tiap kali jumaat msti kene wat insya'.... huh.... penat la agak... sbb klas ari jumaat agak pack... sbb tu la aku agak x semangat ari jumaat ni... td masa tgh ari tension gler weh... aku terpaksa batalkan study circle semata mata bdk x ramai yg dtg... huh... mmg aku bg kosong je la kedatangan mggu ni... geram aku... anyway arini sgt best.. sbb aku dh lama x blk umah... nk blk .... nk blk... pagi td aku bgn agak awal la... lps subuh terus aku mandi... selalunye aku membuta smpi pkul 8.... brula aku bersiap pg klas.... k la.. tu jela utk post kali ni... chow dlu.... nk wat keje arab... nnt marah lak member aku yg due org ni... bye... tata...

Assalamualaikum.....


More RELIGIOUS & ADVICE graphics


More SMILE graphics

More SMILE graphics

No comments:

Post a Comment