Pages

Friday, January 30, 2009

Hari Ini Yang Terkejut....

Assalamualaikum.... ha.. harini ada beberapa peristiwa yg best yg berlaku kat cfs... hahaha.. bermula dr pagi yg menggembirakan.. tau sbb apa?? sbb kelas reading batal... huhu.. walaupon sejak akhir2 ni aku dpt rasakan sedikit seronok kelas reading kan... hahaha.. pastu kelas arab... aku pg ni telah dilanda selsema yg agak teruk.. bila aku bersin satu kelas BERGEGAR... huhu.. bahaya tu... bleh berjangkit.. ustzh nik kamilah nor pon kesianla tgk aku ni.. patutnye ptg ni kelas kat blok c.. tp gara2 aku bersin dgn klas yg tetiba bau udang tu kan.. maka ptg ni pon cam biasa kat library.. n then study circle pon terpaksa ditunda lagi... aku mcm dh xde semangat nk wat study circle... rasa cam nk resign sem dpn.. ermm.. aku kali ni nk cite pasal dua org dak klas aku.. nama diorg FARID n AIZAN.. mula ngn farid.. farid atau nama sebenarnye MUHAMMAD FARID B ARIFFIN berasal dari Melaka Bandaraya Bersejarah.. dilahirkan disana la kot... agak besar cam aku... huhu.. sgt pndai dlm subjek arab... aku je yg agak lemah.. xpe.. nnt leh blaja... farid ni aku ske usik dye.. sbb muke die 'agakla' comel... ni pic die...

Photobucket

ha.. comel x... tu jela pasal farid...

seterusnye aizan... aizan atau nama sebenarnya KAJOL MUKHERJI dilahirkan di Texas... hahaha.. cam tipu je kan... nama die MOHD AIZAN B MOHAMMAD SALLEH.. asal dr kluang johor.. skola kat maahad johor yg die banggakan tu... die ni agak cerah la muke die.. nk kata ensem.. sketla klo nk bandingkan ngn aku n farid... slalu marah aku pagi2 sbb aku ni siap agak lambat... tp klo ketawa.. nauzubillah.. die ni kat skola dlu agak diva dalam wat wajah buruk... hahahaha.. die pandai wat muke.... ni la wajah die...

Photobucket

ha.. tula cite pasal dak klas aku yg sgt rapat ngn aku dr sem 1...

ermm.. arini yg sangat terkejut kerana... ustzh arab bg kit'ah utk talkhiz yg sgt panjang.. 10 muke.. mcm assignment... fuh.. mmg meletop.... ni ha gmbrn sedikit sebanyak ttg keje tu..

Photobucket

ha.. tu sikit je.. klo assignment nye lgla.. x bleh bla... anyway kitorg sume SAYANG kat ustzh sbb ustzh byk wat arab aku sket2 improve.. walaupon agak lemah kan.. aku tension ngn abg hidir ni.. die nk group arab ngn aku.. dhla klo keje group x pnh wat.. taunye tido ngn main laptop je.. huh!!!! tension je... tp xpe.. hari ni lg byk bnde happy yg berlaku kat aku.. Allah tu Maha Adil.. die bg kegembiraan pd sesiapa yg dikehendaki.. dan setiap kehendaknye itu ada hikmahnye... k la... tu je.. aku nk sambung wat keje... aku nk korang enjoy ngn vids ni... moga terhibur... tata...

wassalam...

No comments:

Post a Comment