Pages

Saturday, January 24, 2009

Hari Ini...

Assalamualaikum...

Berjumpa lagi dlm post kali ini... mcm biasa.. aku akan ceritakan catatan hidup aku aku yg x brape ni... maybe x la mcm catatan dato' siti kan.. ramai org tertunggu2... tp x kesah.. bak kata lecturer ls aku, mdm dalina.. kite buat apa yg kite suke... wat pe nk ikut org len.. tul x?? hahaha... catatn arini aku mulakan dgn memasak di dapur... lama agaknye aku x memerah santan, memegang kuali n sebagainye... so arini dipendekkan cerita aku pon pegangla sume tu... hihihi... arini mak aku yang dibantu oleh aku masak daging rusuk masak lemak cili api, sawi jepun, n ikan patin masak lemak tempoyak... sedapla hey.. ni klo sape myg bace ni msti terliur thp jembal ni... hahahha... lps makn n solat.. member aku kol.. akem namanye... die nk jumpe aku.. sbb die study kat uitm terengganu.. so, skali skala je la jumpe.. aku td g la teman die gunting rambut kat kedai india yg x de air cond tuh.. dhla arini panas sgt.. nk tergoreng aku dibuatnye.. panas wei.. tp wat motivasi.. kat akhirat lagi panas.. huhuhu.. terus insaf.. bebalik kpd citer kawan aku tuh.. die pon berceritala psl life die yg meletop kat uitm tu... aku pon apa lg.. x nk kalah.. cite lak pasal iium nilai yg aku banggakan tu... huhu... masa tgh semangat citer.. tetibe hujan.. selebat-lebatnye.. terpaksalah aku berteduh kat bwh garaj masjid.. kul 6.30 bru reda..pastu mak aku pon msj suruh blk.. trus la start enjin n then blk la.. apa lg.. sblm blk aku singgahla kedai.. akak aku suruh bli cd.. hermmm.. td aisam ada antar msj... die konfemla nk amik minyak wangin jam tu.. tp die byr lmabat ckit.. sbb mak die ada kat uk.. so x leh la byr skrg sbb mak die blum blk brunei lg.. ermm.. takat ni jela... mak aku dh pggl... k.. jumpa lg di post yg akn dtg....

wasalam...



More RELIGIOUS & ADVICE graphics

No comments:

Post a Comment