Pages

Wednesday, December 26, 2012

AKHIR 2.0.1.2. FINAL EXAMINATIONSSS






2012 - Kiamat katanya.. Kata sape? KATAKAUU!! 

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. buat semua pembaca blog ku yg dah xde views nih.. hahahaha...

Apa Khabar? sehat ke? oittt.. lapanblas tahun dah x hupadte blog ini... tulah busy.. sgt2 busy.. duduk di gombak x mengijinkan utk update blog.. tmbhn pula internet mcm hanjj... buang ke laut pun xde ikan keli nk mkn tau.. (keli bkn sungai kor longkang ke?)

neway thanks to Dayang Amalina kerana dia yg trigger aku utk update blog aku nih.. sbb aku ekcelli jeles tgk blog die yg lawa dan ramai views itu.. huhuhuhu

  ha.. dayang yg tepi kiri tuh.. yg dua lg lelaki tu anak ikan dayang...!! eh silapp.. kawan2 aku jugak.. raop n nabil... neway gambar ni aku amik dr blog dayang http://dayangam.blogspot.com/ and gambar ni masa kami perform kat KLPAC arituh...


nk citer pasal klpac dah x brape hangat sbb ramai da bubuh kat fb dan twitter serta beblogs.. so kira xyahlah ek..

back to our topik.. megikut kalendar Mayan.. in which bkn sedara mak jemah atau mak temah.. kiamat katanyeehh on 21/12/2012.. now today is 27/12/2012.. xdek ponnn... so x betullah jangkaan tu kann??

so nasihat aku adalah.. Kiamat tu pasti dtg.. cuma bila tu none of us can assure that.. why? sbb semua tu bkn utk pengetahuan n kerja kita utk tahu.. kita sbg hamba Allah hanya buat preparation utk hadapi that day okay...

apepun skrg ni semua da busy final exam.. haisshh.. sem ni jadual exam aku paling hanjjjjjjjjjjjjjj skali.. seyes aku x tipu.. why? (2nd time) sbb pack nye lain mcm.. dulu happy go ducky je jadual senggang senggang.. skrg hmpphhhh... xpelah tu semua cabaran dan dugaan k? jgn putus asa.. hikhikhik...

currently at ITD lab with si cantik dayang.. sementara tggu after zohor i got group discussion.. kekekke.. Commercial Law.. so kenalah wat study grup.. study sensorg kang ngantok.. bila ngantok result pun kemana?? ke LONGKANG..!! hahahahha.. saja buat lawak bodoh krikrikkrik

apepun aku wish seluruh warga UIAM best of luck for final exam k.. study lah.. bg aku xde istilah ko genius ke hape.. sbb kalo ko genius ko msti da g Oxford or Harvard or keje ngn government secret agency vagai.. xdenya ko duk uia nih.. kann?? btw niat aku bkn nk downgrade kan uia k.. just gtau realiti...

menjelang final exam ni kan.. aku slaku bdk yg dpt pointer kelas ke dua ni nk bg beberapa tips :

1) Jangan tidur lewat.. walaupon korg x abis study.. padanlah muka sape suh x stadi awal2 haha

2) jangan nk gatal2 amik nescafe n stay up.. bnde tu SGT2 TAK MEMBANTU okay... die akan wat korg lebih meroyan...

3) minta maaf dgn ibu bapa, guru2 n kawan2 jika ada salah silap.. kekadang kita da wat yg terbaik.. but still x berjaya.. sbb apa? sbb apa? sbb xde ba ra kaf ta BERKAT.

4) last skali.. BERDOA dan BERTAWAKKAL lah kpd Allah.. study mcm nk gila tp prangai mcm kafir buat apa? kann.. still x berkat..

btw itu sahaja post aku kali ni.. hope u guys enjoy.. btw tips tu berkesan utk dptkan pointer kelas ke 2.. nk pointer kelas pertama? tanyalah org yg dpt.. tanya aku buat apa kekekekeekke

sekian, terima kasih..

.................

(tandatangan)

 

Zikry Mohamad =)


 

 

No comments:

Post a Comment