Pages

Sunday, March 1, 2009

Sem 2 Tamat.. Coretan.. Kisah.. Pengalaman... Part 1

Asslamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh...

wah.. kali ni bleh bg ucapan yg panjang ckit sbb sem 2 dh abis.. Yahoo!... senonotnye.. cume skrg ni tgh menunggu result exam aku je.. hahha.. sekejap je dh abis sem 2.. arini aku nk cite sikit pasal apa yg berlaku sepanjang sem 2 ni... sem 2 byk bnde yg aku blajar kat uia ni.. ada yg menyentuh hati.. ada jugak yg menyakitkan ati.. huhhh.. aku akan dividekan bnde ni kepada 3 bhgian..

first and foremost..
YANG MENYAKITKAN HATI

utk kisah yg menyakitkan ati.. aku ada sorang SETAN yg memang dr awl sem menyahkitekan hati je.. nama die IHSAN!!! aku terpaksa bgtau ni sbb kebencian aku mmg tahap maha la utk die.. tiada insan lain yg aku benci selain die.. hush.. die ni aku nk cite r sikit ngn korg kan.. dimulakan dgn kisah kejahatan dan kep**p**t*n mulut die ni.. die aritu dgn x ikhlasnye puji la aku.. die kata aku ni x la gemok sgt klo nk dibandingkan ngn wawan.. ni gmbr dye(wawan)..
Photobucket
die kata la perut wawan ni memboser ke depan.. aku pon apa lg.. bgtau member aku yg baek ni.. member aku bengang la.. tetibe je nk kutuk org ni pehal.. what the hell??? n then ble wawan jumpe ngn si babi ni trus la die kata "ihsan ko td pg pg gym ke?? kuruskan perut??" pastu die yg babi ni nk tension sampai campak2 kerusi.. apa ko ingt ko bgus??? BODOH.. tu bru first.. yg second lak psl chrger aku.. ni lg sadis.. aku aritu pd satu mlm tetibe je charger nokia aku yg original tu hilang.. aku bagai nk gile la cari bnde alah tu.. tup tup besoknye.. nazmi dak bilik aku die bgtau yg die nmpk bnde tu bwh katil si babi tuh.. aku apa lg.. pgla trus amik.. ble aku dapat blk barang tu.. korg tau ape yg jadi kat aku nye charger tu.. BENGKOK tau.. aku apa lg.. menjeritla satu alam.. KURANG AJAR PUNYE B*B*... DASAR ANAK H**A*.. MEMANG S**D*L... ish.. bengang aku... aku pon terusla wat pembalasan secara total kat harta bnde dye.. x yahla aku cite kat sini.. terlalu sadis aku wat kat die.. pastu ble dye blk kan.. aku tnya la die ae dh jd kat charger aku.. die bleh x mengaku.. hush.. F**K O** LA.. mmg post kali ni aku mencarut je.. to all pembaca yg baca post kali ni.. aku mintak ampun sgt2 sbb kali ni nye post agak teruk n mengandungi kata kata hinaan.. anyway au doakan all readers dpt manfaat dr citer aku yg ala2 sejarah perancis ni kan.. wish all of u best of luck.. jumpe lg kat Sem 2 Tamat.. Coretan.. Kisah.. Pengalaman... Part 2 k... tatata..

wassalam...

No comments:

Post a Comment